Miért is kellene több beszállító koordinációjára fordítani az időt és az erőforrásokat, ha mindez hatékonyabban is elvégezhető?
A Mewa textilszolgáltató vállalat teljes körű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. Ez nemcsak az üzemi textíliák folyamatos rendelkezésre bocsátását, hanem azok környezetkímélő ápolását és karbantartását, valamint a személyre szabott tanácsadást is tartalmazza. A kézműves műhelyektől a legnagyobb iparvállalatokig – a Mewa egy kézből szállít ipari törlőkendőket, olajfelfogó szőnyegeket és mosóasztalokat.
Optimális folyamatok – nagyobb hatékonyság
A Mewa szolgáltatásainak igénybe vételével a vállalati vezetőknek több ideje marad arra, hogy legfontosabb feladataikra koncentráljanak. Mindez a dolgozók számára is közvetlen haszonnal jár: nem kell a törlőkendő-állományt ellenőrizniük vagy az alkatrészmosó berendezések karbantartásával törődniük. Az adminisztrációs feladatok és a logisztikai kihívások minimálisak, ami az érintettek válláról jól érezhető mennyiségű terhet vesz le.
Regionális jelenlét és digitális rugalmasság
A Mewa a nemzetközi tapasztalatokat regionális jelenléttel elegyíti, Európában 51 telephelyen van jelen. A személyes tanácsadást digitális megoldások egészítik ki: ilyen például a „myMewa” ügyfélportál, amely a hét minden napján 0-24 órás elérést biztosít. A portálon keresztül az ügyfelek betekinthetnek megrendeléseikbe, módosíthatják azokat, vagy eljuttathatják további kívánságaikat illetékes partnereikhez. Akik inkább személyes tanácsadásra vágynak, azok munkanapokon elérik az ügyfélszolgálati munkatársakat.
„Erősségünk a digitális elérhetőség és a személyes tanácsadás összekapcsolása. Így garantáljuk ügyfeleinknek a hatékonyságot és a megbízhatóságot”
– húzza alá Horváth László, a Mewa magyarországi üzleti ügyvezetője.
Ha feliratkozik a Műszaki Magazin Hírlevelére, sosem marad le a híreinkről! További friss híreket talál a Műszaki Magazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!