Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Hirdetés

Gépipar

„Work on Success“ filozófia

Mit is mutat be idén a Wedco a Mach-Techen? Az utóbbi években átállítottuk értékesítési stratégiánkat és különösen nagy intenzitással dolgozunk a folyamatszervezésen.

Mi a Wedco-nál nem a terméket helyezzük az előtérbe, hanem vevőinkkel és üzleti partnereinkkel folyamatosan a megmunkálási folyamatokat fejlesztjük. Ezen keresztül olyan termékek jönnek létre, amik nagy hatékonysággal használhatóak. –tudjuk meg Wolfgang Koch exportmenedzsertől.

wolfgang koch

Becsvággyal kezdődik a tényleges úttörőmunka a Wedco-nál. Célzott felméréssel kezdődik a Wedco-nál egy dinamikus folyamat, ami célul tűzte maga elé, hogy a jól működőt, még jobbá lehet tenni. Ez azt jelenti, hogy folyamatosan igyekszünk a legújabb technológiákkal, szerszám geometriákkal és bevonatokkal többlet hasznot kidolgozni, és ezáltal a már ismertet, jól beváltat megkérdőjelezni. Ez a mi „Work on Success“ filozófiánk.

MM: Hogy hogyan képzelje el egy vevő a „Work on Success“ filozófiát ?

W.K.: Az eredendő ok mindig egy szűk keresztmetszet a termelékenységben. A legtöbb esetben ezek kulcs fontosságú alkatrészek, amik a következő gépcsoportokat nem hagyják hatékonyan termelni. Ebből állásidők alakulnak ki, amik egyrészt a hatékonyságot negatívan befolyásolják, másrészt nem tervezhető költségeket okoznak. És pont ezekben a szituációkban kapcsolódnak be a Wedco technikusai. Analizáljuk a teljes folyamatot, s gyorsan megtaláljuk a rendszer „gyenge láncszemét“. Épp erre a szituációra készülve vesszük át egy új folyamat kidolgozását, a „Customized Tools“ (vevőre szabott szerszámot). Itt lehetőségünk van nagyértékű elemek sokaságából a megfelelő szerszámot összeállítani.

MM: Felhasználható a „Work on Success“ filozófia középvállalkozásoknál is?

W.K.: A belső folyamat nem tesz különbséget vevők és vállalkozási méretek között. Különösen a közepvállalatok, a nagyszámú alkatrész féleségekkel kifinomultak erre. Az igény annak a lehetőségéből ered, hogy a  „Customized Tools“ egyszerre több alkatrésznél is használható. Ezzel automatikusan egy szerszámtisztulás jön létre. Kombinálva a Tool Management rendszerünkkel, ideális megoldás a középvállalkozásoknak.

MM: Milyen újdonságok kerülnek még bemutatásra?

W.K.: Egy ideje intenzíven foglalkozunk a szerszámok beazonosításával. Ezzel kapcsolatban megkezdjük  partnereinkkel az első megbeszéléseket a vásáron. Előzetesen annyit elárulhatok a szerszámok jelöléséről, hogy a jövőben más szerepet fognak kapni. Szerszámaink a jövőben egy történetet kapnak útravalónak.

Továbbá, először sikerült FEM segítségével szerszám geometriát precízen alapanyaghoz és felhasználáshoz a gépre illeszteni. Egy célzott bázis munkával, olyan modellt sikerült létrehoznunk, amivel az elméleti számításokat a gépen tesztekkel visszaigazolhatunk. Ezzel egy olyan eszköz van a kezünkben, amivel célzott felhasználásokra tudunk reagálni.

Mindezek alátámasztják erőfeszítéseinket, hogy partnereink gazdasági sikereiben jelentős részt foglaljon el a „Work on Success“ filozófiánk.

wedco

MM: A Wedco-nak az a híre, hogy közelebb áll vevőihez, mint a vele összehasonlítható cégek. Mire vezeti ezt vissza?

W.K.: Az értékesítési folyamat megváltoztatása egy szolgáltatási folyamattal, közelebb hozott minket vevőinkhez. Ezáltal a Wedco egy támogató szolgáltató partnerré fejlődött. Ezeket a változásokat a piac elfogadja. A tiszta katalógus értékesítés egy más szinten mozog. Mi erről leváltunk, és jelenleg olyan partnerré váltunk, ahol optimalizálásról és költségmegtakarításról van szó.  Különösen a műszaki csapat próbál éjjel-nappal a vevőink szolgálatában lenni. Ezáltal a projektekre gyorsan reagálunk és illesztünk be a szerviz modulba.

A vevői közelség a szolgáltatás gondolatából adódik. Csak ha a személyes beállítottság erősen vevőorientált akkor érzékelhetjük a piac változását.

MM: Hogyan látja a magyar gazdaságot?

W.K.: A magyar gazdaság az elmúlt években nagyot fejlődött, és egyre nagyobb része van a világgazdaságban. Különösen a járműipar emelkedik ki. Egyre több külföldi cég telepedik meg Magyarországon és gyártanak High Tech komponenseket „Made in Hungary“. Érzékeljük ezt a változást, és már jó ideje ráálltunk erre a növekedésre.  A „Work on Success“ stratégiánk  jelentős részt  fog kivenni Magyarország gazdasági sikerének egészéből.

www.wedco.at

 

Hirdetés

További cikkek a témában